Divinity Wiki
Advertisement
Divinity Dragon Commander Header
Mówiłem, że od początku wydawała mi się nadludzko wręcz piękną. Jakiś czas później odkryłem, iż faktycznie nie była człowiekiem. Jej urocza postać była zaledwie iluzją, za którą kryła się smoczyca.
Maxos

Aurora – kochanka cesarza Sigurda I pod postacią ludzkiej, pięknej kobiety, matka Smoczego Dowódcy, a także postać występująca w Divinity: Dragon Commander.

Historia[]

Przeszłość[]

Smoczyca po raz pierwszy pojawiła się po zjednoczeniu Rivellonu przez Sigurda I, na jego dworze pod postacią  ludzkiej kobiety. Interesowały ją zwyczaje istot mniej potężnych, należących jednak do grona cywilizowanych. Wystarczyło jedno jej spojrzenie, by każdy mężczyzna zapragnął choć odrobiny uwagi lub najbardziej ulotnej z pieszczot[1]. Władca od początku był oczarowany jej pięknem i urokiem, więc postanowił zabiegać o jej względy mimo tego, że był w związku z cesarzową, która powiła mu trójkę dzieci. Jego przyjaciel, Architekt również pragnął, by Aurora go pokochała. W ten sposób przyjaciele stali się konkurentami o rękę smoczycy. Nawet Maxos był w stanie ujawnić jej wszelkie tajemnice sztuki magicznej, by zaskarbić sobie jej uwagę[1]. Jako jedyny w porę zrozumiał, że zachowanie trójki przyjaciół będzie prowadzić jedynie do rywalizacji i smutku, więc szybko odpuścił bezradnie patrząc, jak pozostała dwójka coraz bardziej pogrąża się w nienawiści do siebie.

Ostatecznie kobieta wybrała Cesarza i stała się jego tajemniczą kochanką, co jeszcze bardziej pogłębiło konflikt między Sigurdem I i Architektem, który zgorszony, w pośpiechu opuścił królewski dwór.  Powodem takiego, a nie innego wyboru był fakt, że smoczyca zaintrygowała się zarówno mężczyzną, jak i jego imperium oraz machinami, co z kolei stało się zaczątkiem uczucia, które ostatecznie doporowadziło do jej śmierci.  Choć romans władcy z kobietą trwał rok, był niezwykle intensywny, a Smoczy Dowódca stał się owocem zakazanego związku.

Niedługo potem, Aurora została otruta przez Architekta, ponieważ jego nieokiełznana miłość połączona z rządzą zemsty uczyniła go złym człowiekiem. Dwór nie znał jednak szczegółów zbroni, ponieważ relacja władcy ze smoczycą była doskonale przez nich ukrywana. Sigurd I nie wytrzymał i popadł w głęboką depresję skazując Rivellon na powolny upadek.

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Larian Studios, „Divinity: Dragon Commander”, 2013 rok. Słowa Maxosa w komnacie królewskiej.
Advertisement