Divinity Wiki
Advertisement
Divinity Dragon Commander Header
Tajemniczy umysł tej kreatury kryje ogromną wiedzę [...].
Maxos

Corvus - potężny demon, będacy głównym sojusznikiem jak i wrogiem Smoczego Dowódcy w Divinity: Dragon Commander.

Historia[]

Przeszłość[]

Corbus był demonem, który proponował zawarcie różnych układów, aby wzniecać niezgodę oraz chaos w Rivellonie. Istota ofiarowała Architektowi potrzebną wiedzę do stworzenia najpotężniejszych maszyn, które pozwoliły cesarzowi Sigurdowi I zjednoczyć Rivellon. Dzięki temu władca stworzył wspaniałe imperium, który osiągnął wysoki wskaźnik dobrobytu.

W późnieszym czasie doszło do konfliktu między Sigurdem I i jego przyjacielem, Architektem. Powodem sporu była Aurora, która pewnego dnia pojawiła się na dworze cesarza. Oboje zadurzyli się w smoczycy zdolnej przybrać ludzką postać. Ostatecznie kobieta wybrała imperatora co wzbudziło gniew Architekta, który od tamtej pory poszukiwał sposobu na zemstę. Kierowany gniewem z powodu odrzucenia, mężczyzna zwrócił się do Corvusa o pomoc. Demon tym razem ofiarował mu truciznę, dzięki której przyjaciel Sigurda mógł otruć Aurorę. Architekt musiał jednak oddać swoją duszę i ciało. Była to zapłata za zaspokojeie żądzy zemsty. W pewnym momencie magowi Maxosowi udało się uwięzić demona w sercu statku powietrznego, Kruka.

Divinity: Dragon Commander[]

Spętanie Corvusa sprawia, że mag może czerpać wiedzę z umysłu Corvusa, nie wchodząc z nim w układ. Dzięki temu Smoczy Dowódca może otrzymać od Maxosa stosowne rady. Mimo, że demon jest uwięziony w sercu statku powietrznego o nazwie Kruk, nadal może on wpływać na myśli mieszkańców Rivellon, pomagając każdej ze stron w trwającej wojnie o tron. Grumio, który jest wynalazcą Smoczego Dowódcy twierdzi, że sterowiec do niego śpiewa, nie wiedząc o tym, że to właśnie Corvus wpływa na jego wynalazki pomagając uzbroić się w potrzebne machiny wojenne. Główny protagonista może zawierać różne umowy z demonem, poświęcejąc swoją królową albo obywateli imperium.

Po pokonaniu rodzeństwa przez Smoczego Dowódcę, Corvus nie chcąc zakończenia wojny przejmuje władzę nad pozostałymi siłami wroga. Od początku jego głównym celem było pokonanie protagonisty, ponieważ pozwoliłoby mu to zyskać o wiele więcej mocy niż dotychczas. Siła zdrady demona jest wprost proporcjonalne do ofiar, które otrzymał w czasie wojny. Ostetecznie jednak Corvus zostaje pokony raz na zawsze, ponieważ Smoczy Dowódca zniszczył odziały, które nosiły w sobie jego cząstkę, tym samym w pełni go unicestwiając.

Advertisement