Divinity Wiki
Advertisement
20px-Disambig-icon.png Nazwa tego hasła odnosi się do więcej niż jednego pojęcia. Zobacz także inne znaczenia wyrażenia Edmund.

Edmund - portier strzegący wejścia do Dalekoblasku, także postać występująca w grze Divinity II: Ego Draconis.

Charakterystyka[]

Historia[]

Divinity II: Ego Draconis[]

Edmund zaczepia Pogromcę przy wejściu do Dalekoblasku i od razu rozpoznaje w nim ucznia. Oprócz tego gwarantuje, że już wkrótce bohater zasłuży na tytuł Pogromcy Smoków. Mężczyzna domyśla się również, że komendant Rhode nie wyjawiła zbyt wiele na temat zadania, a on sam nie może powiedzieć nic więcej. Następnie Edmund sugeruje udać się do Morgany, która czeka przy wodospadzie. Według niego, to właśnie dzięki niej bohater pozna swoje przeznaczenie. Dodaje również, że pozostałe osoby nie powiedzą zbyt wiele, dopóki główny protagonista nie spotka się a arcymaginią.

Edmund może również wyjaśnić czym jest Płomień Boskiej Czci - kapliczka, która płonie na cześć Boskiego. Mężczyzna wyjaśnia, że misa, w której rozpalono ogień, podtrzymywana jest przez kamienne smoki, co symbolizuje ciężar winy który niosą na swych barkach po tym, jak zabiły Luciana.

Advertisement