Divinity Wiki
Advertisement
Divinity Dragon Commander Header
Przyjmij ten dar, nie oczekuję zapłaty, pragnę jedynie pozostać na tym pięknym statku, by stukac i wycinać, pukać i wyginać!
— Grumio

Grumio - główny inżynier armii na pokładzie Kruka,  przebywający w  pracowni inżynierów oraz syn Gromia oferujący zakup nowych jednostek bojowych i ulepszeń, a także imp występujący w Divinity: Dragon Commander.

Osobowość[]

Grumio jest postrzegany przez Maxosa za sprytne i kreatywne stworzenie. Imp sam siebie uważa za istotę o nieposzlakowanej uczciwości[2]. Poza tym, jest on bardzo skromny. Nie oczekuje zapłaty w złocie za swoją pracę, lecz pragnie jedynie rozwijać swoje rzemiosło.

Imp przywiązuje wielką wagę do swoich wynalazków. Z tego powodu jest mu przykro, że jego dzieła po wojnie zostaną tak po prostu unicestwione. Grumio pamięta jednak, że zabawa tkwi w tworzeniu, a nie kończeniu dzieła.

Historia[]

Przeszłość[]

Imp  nabył olbrzymią wiedzę na temat technologii jeszcze za czasów Sigurda I.  Grumio twierdził, że były cesarz jest nieco dziwny, ale nie przeszkodziło to dołączyć do jego kampanii. Przed zjednoczeniem Rivellonu, jego pobratymcy byli uważani jedynie za ekscentryczne gnomy, które lubią eksperymentować z ogniem, gazami i płynami więc mylono ich z alchemikami. Wojna sprawiła, że impy stały się sławne i ogłoszono ich naukowcami, dlatego Grumio zyskał popularność.

Divinity: Dragon Commander[]

Na początku Grumio zostaje wspomniany przez Maxosa, który twierdzi, że zatrudnił impa jako inżyniera. Jego zadaniem jest tworzenie nowych maszyn bojowych. Ponadto czarodziej uważa go za sprytnego i całkowicie oddanego swojej pracy, bowiem okazuje się, że stworzył plecak odrzutowy dla Smoczego Dowódcy.

Grumio znajduje się na pokładzie Kruka i zajmuje pracownię inżynierów. Imp chętnie przedstawia się głównemu protagoniście i nazywa go potomkiem królów. Uważa siebie za niezwykle uczciwego i ofiaruje Smoczemu Dowódcy plecak odrzutowy. Grumio nie oczekuje zapłaty za dar, a pragnie jedynie pozostać na statku w roli technika, ponieważ twierdzi, że Kruk jest wyjątkowy i skrywa wiele tajemnic. Dodaje również, że Maxos także wyczuwa ten posmak tajemnicy. Oprócz tego, Grumio chętnie dzieli się historią swojej rasy. Kiedy Smoczy Dowódca przypomina mu o tym, że po zniszczeniu wrogów, to, co stworzyły impy również będzie przeznaczone do unicestwienia, wówczas imp smuci się na tę wieść i wyznaje, że na samą myśl o tym krwawi mu serce.

W pewnym momencie Grumio stwierdza, że Kruk jest cudowny i przemawia do niego w snach. Statek powietrzny opowiada mu o niezwykłych rzeczach, które nie posiadają jeszcze postaci. Imp wyraża chęć ich stworzenia pod warunkiem dostarczenia mu potrzebnych surowców. Inżynier zauważa, że w czasie snu, głos Kruka jest niezwykle czuły i pokazuje mu rzeczy, o których się nie śniło nawet czarodziejom.

Badania dotyczące jednostek[]

Kiedy Grumio wyznaje, że Kruk do niego przemawia, wówczas jest w stanie opracować różne jednostki, które są segregowane w zależności od stopnia zaawansowania.

Podstawowe[]

Zaawansowane[]

Eksperckie[]

Mistrzowskie[]

Przypisy

  1. Larian Studios, „Divinity: Dragon Commander”, 2013 rok. Słowa Trinculo'a Raptusa, podczas pierwszego spotkania w sali tronowej.
  2. Larian Studios, „Divinity: Dragon Commander”, 2013 rok. Słowa Grumio'a, podczas pierwszego spotkania.
Advertisement