FANDOM

Grumio - główny inżynier armii na pokładzie Kruka, oraz syn Gromia oferujący zakup nowych jednostek bojowych oraz ulepszeń, a także imp występujący w Divinity: Dragon Commander.

HistoriaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

Imp  nabył olbrzymią wiedzę na temat technologii jeszcze za czasów Sigurda I.  Grumio twierdził, że były cesarz jest nieco dziwny, ale nie przeszkodziło to dołączyć do jego kampanii. Przed zjednoczeniem Rivellonu, jego pobratymcy byli uważani jedynie za ekscentryczne gnomy, które lubią eksperymentować z ogniem, gazami i płynami więc mylono ich z alchemikami. Wojna sprawiła, że impy stały się sławne i ogłoszono ich naukowcami, dlatego Grumio zyskał popularność.

Divinity: Dragon CommanderEdytuj

Na początku Grumio zostaje wspomniany przez Maxosa.  Mag zatrudnił impa jako inżyniera, którego zadaniem jest tworzenie nowych maszyn bojowych. Ponadto uważa go za sprytnego i całkowicie oddanego swojej pracy, bowiem okazuje się, że stworzył on plecak odrzutowy dla Smoczego Dowódcy.

Grumio znajduje się na pokładzie Kruka i zajmuje pracownię inżynierów. Imp chętnie przedstawia się głównemu protagoniście i nazywa go potomkiem królów. Uważa siebie za niezwykle uczciwego i ofiaruje Smoczemu Dowódcy plecak odrzutowy. Grumio nie oczekuje zapłaty za dar, a pragnie jedynie pozostać na statku w roli technika, ponieważ twierdzi, że statek jest wyjątkowy i skrywa wiele tajemnic.