Divinity Wiki
Advertisement
Chcesz gadżetów? Impy się kłaniają! Chcesz niemożliwego? Impy się kłaniają! Chcesz wielkich, głośnych i roziskrzonych wybuchów? Wielkie nieba, impy po raz trzeci się kłaniają! Nasze życie kręci się wokół wszystkiego, co nowe i błyszczące!
Trinculo Raptus

Impy – ekscentryczna rasa zamieszkująca Rivellon, ukierunkowana na zgłębianie nauki i tworzenie technologii.

Charakterystyka[]

Impy od zawsze były ekscentryczne. Od zarania dziejów uwielbiały eksperymentować, majstrować i tworzyć. Nigdy nie miały jednak respektu do alchemików, których nazywają „szarlatanami”[1]. Nigdy nie przeszło im zamiłowanie do wybuchów, a wręcz wciąż rośnie w siłę.

Nauka jest dla impów niezastąpioną pasją, którą nieustannie zgłębiają. Nie wierzą w żadnych bogów i uważają, że nie istnieją. Dla nich moralność nie posiada żadnej wartości, a jej istnienie wyłącznie hamuje postęp[2].

Historia[]

Przed 9100 AR[]

Impy są uważane przez ludzi za ekscentryczne gnomy, ktore lubią eksperymentować z ogniem, gazami i płynami – zupełnie jak alchemicy[1].

9100 AR[3][]

Kiedy Sigurd I i Maxos po raz pierwszy wyruszyli na podbój świata z fantazyjnymi maszynami bojowymi, impy są zachwycone Stworzenia nie dbają o to, że przyszły Cesarz jest nieco dziwny i z chęcią przyłączają się do jego kampanii, witając broń, którą dzierży z ramionami szeroko otwartymi, jak nigdy dotąd. Impy zachwycają się napędzanymi parą olbrzymami poruszającymi się po lądach, morzach i powietrzu. Zaczynają uważać, że technologia jest istnym cudem. Od tej pory, impy poświęcają swoje życie rozwojowi maszyn i inżynierii.

8800 AR[]

Impy są osławionymi i szczęśliwymi naukowcami.

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Larian Studios, „Divinity: Dragon Commander”, 2013 rok. Słowa Grumio'a.
  2. Larian Studios, „Divinity: Dragon Commander”, 2013 rok. Słowa Trinculo'a Raptusa podczas pierwszej rozmowy w sali tronowej.
  3. Larian Studios, „Divinity: Dragon Commander”, 2013 rok. Grumimo twierdzi, że od trzystu lat impy poświęcają swoje życie technologii.
Advertisement