Divinity Wiki
Advertisement
Zniecierpliwienie, żądza walki, a nawet strach - to częste odczucia przed spotkaniem ze zdrajcą.

Isobel - członek Pogromców Smoków uczący młodych adeptów sztuki czytania w myślach, a także postać występująca w Divinity II: Ego Draconis.

Charakterystyka[]

Historia[]

Divinity II: Ego Draconis[]

Isobel czeka na Pogromcę na moście, po spotkaniu z Morganą. Kobieta od razu zauważa, że bohater ma już za sobą rytuał przejścia i prosi go, by pomyślał o czymś, lecz nie wypowiadał tego na głos. W ten sposób Isobel prezentuje swoją umiejętność czytania w myślach. Następnie wyjaśnia, że Pogromcy Smoków posiadają taki dar, ponieważ zostawia im go w spadku.

Isobel może również przybliżyć historię umiejętności czytania w myślach, bowiem niegdyś posiadały ją jedynie Smoki, dopóki nie odnaleziono zwoju, na którym spisano ów czar. Niedługo potem kobieta przekazuje dar Pogromcy i mówi, że od teraz tajemnice ludzi stoją przed nim otworem. Zauważa jednak, że czytanie silnego umysłu jest trudniejsze i kosztowniejsze, dlatego bohater musi pracować nad swoimi umiejętnościami, by doskonalić się w tej sztuce.

Advertisement