Divinity Wiki
Advertisement
Całe życie spędziłam na scenie; moja muzyka przynosiła radość moim wielbicielom. Ale mam pewną tajemnicę: jestem jak piaskownica dla różnych duchów, duszków i... gorszych rzeczy. Głos, który słyszę teraz w sobie, jest znacznie mroczniejszy niż wszystkie, które przybywały wcześniej. Niemal spowodowałam, że grupa moich fanów porozrywała się nawzajem na strzępy... Ale możesz mi zaufać: mam to pod kontrolą. Krok pierwszy: dowiedzieć się kto - lub co - usiłuje przejąć kontrolę nad moim umysłem. Krok drugi: sprawić, że tego pożałuje.

"Lohse" - trubadurka, którą po raz pierwszy można poznać w trakcie podróży do Fortu Radość.

Przeszłość[]

Lohse jest osobą optymistyczną, pełną energii oraz z dużym poczuciem humoru; jednak we wnętrzu jej głowy zamieszkuje tajemnicze zło, które próbuje przejąć nad nią kontrolę. Lohse nie pragnie niczego bardziej niż pozbycie się nieproszonego gościa.

Choć Lohse jest osobą bardzo miłą i uprzejmą, zło, które w niej mieszka wpływa na jej myśli, opinie i osobowość.

Lohse została aresztowana przez Magistrów w 1242 AD po niekontrolowanym pokazie mocy w Cytadeli.

Advertisement