Divinity Wiki
Advertisement

Marius - członek Pogromców Smoków, a także postać występująca w grze Divinity II: Ego Draconis.

Charakterystyka[]

Marius jest bardzo zaabsorbowany tym, że jest Pogromcą Smoków. Dla niego czas nie ma znaczenia i choćby miał spędzić całe życie - zabije ostatnich Smoczy Rycerzy, których tak bardzo nienawidzi.

Historia[]

Divinity II: Ego Draconis[]

Marius po raz pierwszy pojawia się przed Dalekoblaskiem, prowadząc rozmowę z Rhode, przy drewnianym stoliku. Mężczyzna zastanawia się, czy ludzie z Nadrzecza spodziewają się ich rychłego przybycia. Następnie wraz z komendantką wspomina jej ostatnią uczennicę, która stworzyła zagrożenie, wpadając w smoczą furię. Podczas pierwszej rozmowy z Pogromcą, Marius domyśla się tego, że bohater przybył w poszukiwaniu informacji, lecz odmawia pomocy zwracając uwagę na inicjację. Główny protagonista może się wypytać o jego pierwszego, upolowanego smoka. Mężczyzna wówczas wspomina, że był nim Geldon - Władca Pięciu Włóczni, z którym walczył 8 lat temu. Marius wraz z towarzyszami, osaczył go w lochach, pod jego własnym zamkiem, by nie mógł przybrać smoczej formy, a następnie przeszył go strzałami. Natomiast jego towarzysze dobili go mieczami. Mężczyzna uważa, że istnieje jeszcze ostatni Smoczy Rycerz - kobieta, która stanowi zagrożenie pozostawiając za sobą zmaltretowane zwłoki Pogromców Smoków. Mimo tego, Marius jest przekonany, że wkrótce organizacja ją dopadnie. Dla niego czas nie ma znaczenia, wobec tego odnajdzie i zabije ostatnich, zdradzieckich Smoczych Rycerzy.

Advertisement