Divinity Wiki
Advertisement

Opis krainy- księga występująca w Divine Divinity, położona w domu Jorama na jednej z półek.

Treść[]

Północna część krainy Rivellon dzieli się na cztery terytoria: Księstwo Ferol, wielkie miasto Verdistis, pełne cieni Mroczne Knieje i legendarne Sale Krasnoludów.
Stolicą Ferol jest Rivertown, położone pośród sieci wiosek i farm. Głównym towarem eksportowym Ferol są płody rolne, ponieważ książęce ziemie należą do najbardziej urodzajnych w Rivellonie. Książę Ferol wraz z rodziną mieszka w zamku Stormfist - starożytnej fortecy, zbudowanej przez sektę czarnoksiężników, którą później określono mianem Przeklętych. Rodzina Ferol wieki temu wygnała złych magów ze Stormfist i włożyła wiele pracy w renowację i odbudowę twierdzy. Dalej na północ znajduje się Verdistis - bogate miasto, którym teoretycznie rządzi Książę Ferol, jednak w praktyce rada miejska zdołałal uzyskać sporą autonomię.

Verdistis znane jest ze wspaniałych domów cechowych i przepysznych dworków należących do rodzin szlacheckich. Wyrosło szybko ze zwykłej wioski na rozstajach dróg...
[*] reszta tekstu została prawdopodobnie wyrwana [*]

Advertisement