Divinity Wiki
Advertisement

Pasja Boskiego- książka traktująca o Lucianie, a także przedmiot występujący w grze Divinity II: Ego Draconis.

Lokalizacja[]

Książka znajduje się w Dalekoblasku, za mostem, w kierunku drogi prowadzącej do Morgany, tuż przy murku, obok odpoczywającego mieszkańca osady.

Treść[]

Napisana w starym, dobrym stylu księga ta z pasją omawia ` pławiąc się w oślepiającym blasku, w którym topnieją bez śladu wszelkie ślady obiektywizmu ` szlachetne czyny bohatera nad bohaterami, wzoru dla każdego wojownika, obiektu zazdrości każdego maga, mrowienia między nogami każdej panny ` Luciana Boskiego. Któż poza nim ` zbawcą Rivellonu, pogromcą Demona Kłamstw, niestrudzonym bojownikiem o dobro tego świata, którego powstrzymał dopiero sztylet Smoczego Rycerza, aby piekło pochłonęło tego Wielkiego Zdrajcę ` zasługuje na tak gorące pochwały?

Za skórzaną oprawę księgi wetknięta jest krótka notatka, która opisuje jak Boski usynowił Damiana ` źródło wszelkiego zła ` który później doprowadził do wybuchu Wielkiej Wojny, ale jak mówi tekst, wszystkie informacje na ten temat są mgliste i niejednoznaczne.

Ciekawostki[]

  • Tytuł książki może być nawiązaniem do filmu pt. "Pasja" z 2004 roku.
Advertisement