Divinity Wiki
Advertisement
Divinity Dragon Commander Header
Zrób mi krzywdę, a wydrapię Ci oczy – bądź dla mnie dobry, a zamruczę z zadowolenia.
— Scarlett

Scarlett – generał bez szlachetnego rodowodu przebywający głównie w barze, na statku powietrznym o nazwie „Kruk”, a także postać występująca w Divinity: Dragon Commander.

Osobowość[]

Według Henry'ego, Scarlett ma szlachetne serce. Kobieta wydaje się być optymistką i na wszystko reaguje entuzjastycznie. Chętnie również żartuje i rozluźnia atmosferę. Oprócz tego, Henry uważa ją za bardzo praktyczną osobę i prawdziwą pogromczynię mężczyzn zarówno w sypialni, jak i na polu bitwy. Stwierdził, że kobieta jest dzika i bezlitosna. Natomiast Catherine twierdzi, że mogłaby być nieco bardziej subtelna, a ponadto wielu sądzi, że jej niechęć do podporządkowania się władzy przynosi niepożądane skutki w armii.

Scarlett jest przebiegła niczym czarownik i twarda jak zbroja z mithrilu. Według Catherine, z jakiś powodów generał przypomina zatroskaną dziewczynkę, która jeszcze nie stała się kobietą. Dla Scarlett nie wypłata nie ma znaczenia, ważne, że może się dobrze bawić.

Historia[]

Divinity: Dragon Commander[]

Scarlett po raz pierwszy rozmawia ze Smoczym Dowódcą w sali tronowej. Kobieta chętnie się przedstawia i żartobliwie dodaje, że zawsze chciała się przelecieć na smoku, choć zakłada, że bohater jest trudniejszy do ujeżdżenia niż koń. Prosi również, by główny protagonista dał jej znać, kiedy oboje mogą wybrać się na przejażdżkę.

Kiedy Catherine zwraca się z prośbą do Smoczego Dowódcy, w celu ustanowienia równouprawnienia dotyczącego zarobków, wówczas Scarlett stwierdza, że to jej typowe zachowanie, by złościć się o pieniądze. Nie rozumie jej roszczeń, ponieważ dla kobiety liczy się tylko to, że może się napić lub wdać w bójkę. Wypłata nie jest w mniemaniu Scarlett istotna.

Galeria[]

Przypisy

Advertisement