Divinity Wiki
Advertisement
Och, nie martw się, każdy pies potrzebuje czasu, by przywyknąć do swojej smyczy.
— Siwan

Siwan – członek załogi statku o nazwie ”Bezchmurny” i magister  należąca do Boskiego Zakonu, odpowiedzialna za założenie obroży Pomazańcowi, a także postać występująca w Divinity: Original Sin II.

Historia[]

Przeszłość[]

Z listu znalezionego w ładowni wynika, że Siwan groziła Magistrom wyrzuceniem za burtę statku o nazwie „Bezchmurny”, jeżeli nie przestaną omijać zabezpieczeń, przesuwając skrzynie na płyty naciskowe.

Divinity: Original Sin II[]

Magister jako pierwsza wita Pomazańca, zwracając uwagę na to, że się obudził i nadal jest oszołomiony. Stara się go uspokoić twierdząc, że środek uspokajający wkrótce przestanie działać. Radzi również się nie śpieszyć i powoli dojść do siebie. Dodaje również, że po odzyskaniu sił, główny protagonista ma się niezwłocznie do niej zgłosić.

Przy ponownym spotkaniu, kobieta z daleka zauważa, że Pomazaniec prezentuje się już znacznie lepiej, niż poprzednio. Wnioskuje również, że obroża jest dostatecznie ciasna i przyznaje, że wyszła jej całkiem nieźle. Podczas rozmowy, kobieta uspokaja Pomazańca, że każdy potrzebuje czasu, by przywyknąć do ucisku. Następnie nakazuje udać się do Magistra Williama, który  zajmuje się wpisywaniem na listę pasażerów. Nadmienia również, że statek o nazwie „Bezchmurny”, żegluje do Fortu Radość, gdzie na Pomazańca czeka nowe życie. Według niej, jeżeli główny protagonista będzie grzeczny, to być może otrzyma w nowej lokacji lekarstwo, które całkowicie usunie Źródło.

Jeżeli Pomazaniec zabił Hemwara i poinformuje kobietę o „małym wypadku”, wówczas Siwan stwierdzi, że niektóre problemy po prostu same się rozwiązują.

Magister zachęca również głównego protagonistę, by spróbował zaczerpnąć ze Źródła. W ten sposób przekona się jak działa obroża. Jeżeli Pomazaniec tego nie zrobi, wówczas Siwan stwierdza, że jest on pokorną owieczką i wobec tego, niepotrzebnie zakładała mu obrożę, chociaż bardzo do niego pasuje. Następnie tłumaczy, że kolczatka sprawia, że główny protagonista nie może korzystać ze Źródła. Potem postanawia urwać konwersację nakładanijąc Pomazańca, by dołączył do pozostałych na statku.

Powiązane zadania[]

  • Niespokojne wody
  • Nieznośny ciężar obroży

Advertisement